A Katolikus Egyetemisták és Főiskolások Egyesülete az
EFOP-5.2.2-17-2017-00084 azonosítószámú „Utca, köz: közöd van hozzá.
Transznacionális jó gyakorlatok alkalmazása a helyi közösségek módszertani
támogatására” projekt integrált reklámkampányának része a televíziós
kommunikáció. Mivel a televízió még mindig egy igen magas presztizsű médium,
ezért a projekt kommunikációban a célközönség eléréséhez hasznosan alkalmazható
az egyéb marketing-mix elemek kiegészítéseként. Segítségével olyan
célközösnéget érhetünk el, melyet az on-line és az egyéb off-line
marketingeszközökkel nem.
A projekt során elkészült oktatófilmek és társadalmi célú kisfilmek többek közt
helyi, regionális televíziókban kerültek levetítésre, mint a Bogárdi TV, a
Sarkad Televízió, a Doma TV., ezzel körülbelül 53.000 emberhez értek el
kisfilmjeink.
Mivel a kisfilmekre és az oktatófilmekre
érkezett visszajelzések igen pozitívak, úgy véljük a kampányunkat megfelelően
támogatta a televíziós kommunikáció alkalmazása és segítette a projektünk
üzeneteinek minél szélesebb körű terjesztését a lakosság körében.