Az üzenetek eljuttatása a célközönséghez akkor eredményes, ha minél több jól célzott csatornát használunk. Az on-line megjelenés, azonban a legtöbbször elkerülhetetlen, mert a médiafogyasztási szokások eltolódtak a digitális felületek felé. Éppen ezért az Utca, Köz, Közöd Van Hozzá projektben is fontos szerepet játszanak az on-line kommunikációs csatornák. A kefe.hu oldalra folyamatosan felkerültek a projekttel kapcsolatos információk. A Katolikus Egyetemisták és Főiskolások Egyesületének facebook oldalára is ki lettek posztolva a kisfilmek és egyéb cikkek, információk. Ezek elérései hirdetésekkel is meg lettek támogatva. A projektben 6 darab Facebook kampány futott le, mellyel közel 50.000 emberhez értek el az üzenetek. 10 banner hirdetés került kihelyezésre partner egyesületek, civil szervezetek oldalain és 8 darab PR cikk jelent meg on-line felületeken a projekttel kapcsolatban.
Az elérési számok azt mutatják, hogy sikeres online jelenléte volt a projektnek a két működési éve alatt és ez hozzájárult ahhoz, hogy minél több emberhez eljuthasson az utcaközösségek és a közösségépítés fontosságának üzenete.